קביעת סטטוסים לרשומות

קביעת סטטוסים לרשומה הוא נושא עדין שיש לתת עליו את הדעת בזמן הכנת המערכת.

מטרת הסטטוסים היא לתת כותרת למצב העקרוני שבו נמצאת הרשומה מול הארגון. ובעברית פשוטה: האם הוא "מתעניין" או אולי "לקוח" או אולי "ספק" וכו'.

הסטטוסים אינם אמורים לתאר את שלב הפעילות מול הלקוח ("לפני פגישה", "הצעת מחיר" וכו') - אלו סוגי פעילות, וככאלה יש לקבוע אותם.

לכל סטטוס ניתן לתת צבע, לרקע ולגופן. יש לשים לב לא לתת את אותו צבע (ובודאי לא לבן)ברקע ובגופן, כי אז נקבל רשומה הצועה ב"כלום" (לבן על לבן)

לצורך מיון הרשומות במסך הראשי ע"פ "סטטוס", יש להקיש על המילה "סטטוס" בראש העמודה, והנתונים בעמודה ימוינו ע"פ סדר הסטטוסים (א..ב..ג)

יצירת קשר ברק CRM