מסך פעילות - טיפים ואפשרויות נוספות

חיוג ישיר מברק (במרכזיות IP נתמכות:

הקשה על מקש F11 במקלדת כאשר רשומת לקוח מסומנת או כאשר אנו בתוך כרטיס הלקוח , תפתח את רשימת אנשי הקשר הרשומים ללקוח, שפעילות על שמו מסומנת במסך.

לקוחות שעובדים עם רכיב CTI וקישור מרכזיית VOIP לברק, יכולים לבצע חיוג ישירות מלחצני החיוג ,
לחצני חיוג נוספים נמצאים בכרטיס הלקוח הראשי כנקודות כתומות ליד מספר הטלפון בכרטיס הלקוח

פעילויות פתוחת - פעילויות מחלקתיות.

הקשה על מקש F10 מבעירה חליפות בין הפעילויות של המשתמש הבודד ובין פעילויות מחלקתיות (אם ישנן כאלה) של המחלקה אליה משויך המשתמש (אם שויך למחלקה במסגרת הגדרת המשתמשים בתפריט טבלאות)

לחצן ימני בעכבר במסך פעילויות.

העברת משימה מברק CRM כ TASK בOUTLOOK .
העברה מהירה של פעילות ממשתמש אחד לאחר (תלוי הרשאה)
סגירת פעילות (שימו לב סגירה בצורה זו שומטת פרטים נוספים רבים הקשורים לפעילות)
שליחת הודעת SMS ללקוח, ניתן להוציא מסרון ללקוח ישירות מחלון הפעילות.

יצירת קשר ברק CRM