מערכת ממוחשבת אחת שמכסה את כל הטיפול במהלך השירות של הארגון -
קריאות שירות - פתיחת קריאה באמצעות פורטל שירות אינטרנטי (הקצאות, ניתוב, מעקב און ליין)
ניהול הקריאות - קבלת הקריאה במשרד וניהולה באמצעות תוכנת "ברק CRM" (ניהול, דו"חות, וויסות, היסטורית לקוח..)
אנשי השטח - העברת המשימות / קריאות לאנשי השטח באמצעות אפליקציה (משימות פתוחות, יומן קריאות, היסטוריית לקוחות)
מרוצות הלקוח - הלקוח מקבל דיווח על מצב הקריאה (באמצעות פורטל הלקוחות) , דו"ח קריאה חתום נשלח אוטו' במייל בסיום
לצורך צפיה בפורטל לקוחות לדוגמא יש לגלוש לכתובת: http://callsnet.crm33.com
ולהזין את הפרטים הבאים:
מספר חברה : 999999
סיסמא : 999999