תיעוד דואר אלקטרוני ושליחה מהברק

ברק CRM מאפשרת למשתמש לתעד את הודעות הדוא"ל המגיעות אליו ולשייך את ההודעות ללקוח. פעולה זו מותנית בשימוש בתוכנת האאוטלוק של מיקרוסופט כתוכנת הדוא"ל במחשב. הפעולה המבוצעת ע"י ברק היא הצגת כל תיקיות האאוטלוק בחלקו השמאלי של המסך, והצגת תיבת הדואר הנכנס (INBOX) בחלקו המרכזי של המסך.

ניתן לבחור במסך זה את פרופיל האאוטלוק של המשתמש (במידה וישנם מספר פרופילים).
 
הבהרה: המסך הנפתח בפני המשתמש הוא למעשה לכל דבר ועניין (למעט המראה) מסך האאוטלוק וניתן לבצע ממנו פעולות דוא"ל כפי שמבוצעות באאוטלוק.:

  1. שילוח דוא"ל חדש
  2. תשובה לשולח
  3. הפניה קדימה (forward)
  4. מחיקת לקוח מהאאוטלוק
  5. הצגת הדוא"ל באאוטלוק עצמו
  6. הצגת הפעילויות הפתוחות למשתמש (היות וכל דוא"ל מתועד הופך לפעילות למשתמש, וכך ניתן לגשת לפעילות ולהפנות אותה למשתמש אחר ,לדווח על "הטיפול שבוצע", לסגור את הפעילות וכו')

לצורך שיוך הדוא"ל ללקוח יש:
א.לבחור את טווח התאריכים להצגת ההודעות על המסך ולהקיש על הצג
ב.לסמן את הדוא"ל הרלוונטי, לבחור לקוח לשיוך ולהקיש לאחר מכן על כפתור "שמור בברק".

  • על מנת לצפות בתוכן ההודעות יש להגדיר מראש במסך תחזוקה> מאפייני מחשב נוכחי לדוא"ל - את גרסת ה outlook  המותקנת במחשב
  • במידה וללקוח לא הוזן מראש בכרטיס כתובת דוא"ל והמשתמש משייך ללקוח דוא"ל – הכתובת שמופיעה בדוא"ל המשוייך תשתל בלקוח ככתובת הדוא"ל שלו.
  • הדוא"ל המשוייך ללקוח הוא העתקה של הדוא"ל מהאאוטלוק לברק. הברק לא מבצעת שום שינוי מצידה באאוטלוק (אלא אם הלקוח ימחק ביוזמתו את ההודעה).
     

יצירת קשר ברק CRM