ניתן להעביר הודעות (למעשה אלו משימות ללא לקוח) בין משתמשים במערכת CRM לא כפעילות לביצוע אלא כהודעה בלבד.
לדוגמא: "חיפשו אותך- לחזור אליהם טלפונית". הודעה זו יכולה להיות מקושרת לללקוח ספציפי או לא. ההודעה תופיע על מסך המשתמש שאליו היא מיועדת.
הודעה חדשה:
לפתיחת הודעה חדשה יש להקיש כפתור "הודעה" בשורת הכפתורים. בחלון שנפתח יש להזין את המשתמש/ים אליו מיועדת ההודעה וכן את פרטי ההודעה עצמה.ניתן לקשר את ההודעה ללקוח ע"י בחירתו מתוך טבלת הלקוחות -
מקבל ההודעה יכול להגיב עליה ולשלוח את תגובתו חזרה לשולח המקורי או לשמור את ההודעה כ"הודעה"= פעילות. במקרה זה ההודעה תופיע במשימות המשתמש כאשר שם הלקוח הוא "הודעה מתפרצת". להודעה מתפרצת מגיעים דרך :כפתור הודעה מתפרצת בראש העמוד או דרך מקש עכבר ימני בכל מקום.
הערה: הודעה מתפרצת אם אינה נשמרת ע"י המשתמש אינה נשמרת כלל לאחר סגירתה ואין תיעוד של היסטוריית הודעות מתפרצות.