בשורת התפריטים ב CRM , מעל שורת הכפתורים – תפריט "שירות"
בתפריט זה ניתן לבצע פעולות שונות הכרוכות במעקב אחרי השירות:
דו"חות שעות:
בתפריט "שירות" ניתן להוציא את כל הדו"חות הקשורים לניהול חיובי שעות (או ניצול שעות) בלקוח:
ד"וח שעות מפורט ללקוח - דו"ח זה יתן פירוט מלא של כל השעות המופיעות בכרטיס הלקוח עם או בלי עלויות (ע"פ בחירה או ע"פ הרשאות). ניתן למיין את הדו"ח ע"פ משתמשים, לקוחות וכו'. הדו"ח גוזר את המחיר הכספי משלוש מקומות שונים המדורגים היררכית:
א. מחיר שהוזן ידנית ע"י המשתמש
ב. מחיר ע"פ סוג הפעילות שבוצעה מול הלקוח (כפי שהוזן במסך סוגי הפעילות)
ג. מחיר לשעת עבודה למשתמש (כפי שהוזן במסך המשתמש)
הדו"ח גוזר את המחיר לפעילות ע"פ המדרג שתואר לעיל מהגבוה לנמוך. קרי: במידה ולא הוזן מחיר לסוג הפעילות – הדו"ח יחשב את המחיר מהמחיר לשעה המוגדר למשתמש שביצע את הפעולה. כמובן במידה והמשתמש מורשה להזין מחיר לפעולה והוא אכן עשה זאת- רישום זה גובר על כל מחיר אחר במערכת.