ברק CRM | ניהול קשרי לקוחות

פתרון מלא לניהול ושירות לקוחות

אז למה דווקא "ברק CRM" ?

שדרוג יכולות הניהול הארגוני :

  •  ניהול משימות-  עובד (איש מכירות / שירות /כללי)  יודע מה המשימות שלו , המנהל-  יכול לבצע בקרה על המשיומות שהוקצו לעובדים– מה בוצע, מה מעוכב, מי עומד בזמני יעד וכו'
  •  ניתן להקצות "לידים" לאנשי מכירות ע"פ החלטת מנהל המכירות / המוקד
  • ניהול יעיל והכוונה צמודה של צוות הארגון  ע"י ההנהלה תוך שליטה על חלוקת עומסי העבודה
  •  מעקב שיטתי ויעיל על הצעות מחיר שנשלחו ללקוחות, ומדידת אפקטיביות של סוגי ההצעות, יעדים, פרופיל לקוח, אנשי מכירות
  • במידה ועובד עוזב את הארגון –המידע זמין למחליפו (תהליך ה"כניסה לנעליים" - מיידי )
  •  ניתן לבדוק יעילות עובדים ע"פ הגדרת זמן תקן לטיפול בפניה, מעקב אחרי סוגי תגובות וכו'
  •  ניתן למדוד אחוזי הצלחה של סוכן / איש מכירות ע"פ הפעילויות  שביצע מול הלקוח (באמצעות חיתוכים סטטיסטיים)
  •  ניתן לבצע חיתוך סטטיסטי של התנגדויות לקוח להצעות סוכן שלא התקבלו – מהן ההתנגדויות העיקריות ? מהן ההתנגדויות פר מגזר ? פר מוצר ? וכו'
  •  ניתן לנתח התנגדויות לקוחות להצעה פר סוכן, כך ניתן לדעת לשכלל את מנגנון ההדרכה הארגוני ולמקד אותו בנקודות הכואבות

העצמת יכולות השיווק:

  • שיווק ממוקד – היות וניתן לאסוף ולתעד מאפיינים לגבי כל לקוח (לדוגמא: קבוצות גיל, מצב משפחתי, יעדים מועדפים, היסטוריית תלונות והיסטוריית רכישות) ניתן לפנות ללקוח בזמן הנכון עם המוצר/ שירות הנכון  
  • ניתן לפלח בצורה מדוייקת מאיזה ערוץ שיווקי הגיע כל לקוח וע"כ היכן כדאי להשקיע הלאה
  •  ניתן למדוד את אחוזי ההמרה (מ"ליד" ראשוני עד סגירת עיסקה) בחתך מקור הגעה. בצורה זו ניתן יהיה מיידית לדעת איזה אתר אינטרנט / מקור שיווקי מניב יותר מכירות סופיות.
  •  ניתן למדוד אחוזי המרה פר מאפיינים (קבוצות גיל / מגזר וכו') וע"כ לבנות קמפיינים או לחזק פניות לאותן אוכלוסיות
  •  ניתן לבדוק לאילו יעדים כל מקור הגעה מגיב טוב יותר,  אילו יעדים נמכרים דרך איזה מקור וכו'

שירות לקוחות :

  •  הלקוחות מרגישים שיש מעקב אחר הטיפול בהם – הטלפנים יודעים מה נעשה בעבר מול כל לקוח – מי דיבר איתו, מה הוצע ללקוח, מה מקור הפניה וע"פ זה יכולים לנווט את הטיפול
  • שומרים על רמת שירות גבוהה ללקוחות -  בזכות מעקב וטיפול אחר בקשות לקוח ותלונותיו  ע"י שיתוף כלל הארגון במידע שנצבר במשך השנים
  •  בקישור למרכזייה טלפונית – ניתן לשמור הקלטת שיחה עם הלקוח בצמוד לפעילות שבוצעה
  • בשימוש בפורטל הלקוחות - הלקוח יכול לפתוח קריאה בצורה עצמאית ולעקוב אחרי היסטוריית הקריאות שלו

 

מודולים נוספים הניתנים לשילוב עם  ברק

מדף

תוכנה פיננסית מלאה המאפשרת ביצוע מכירות / רכש ניהול הוראות קבע וכו' בסנכרון מלא עם "ברק".

"מדף" מאפשרת:

  • הפקת  הצעות מחיר / הזמנות לקוחות / חשבוניות /קבלות /חשבונות עיסקה
  • ניהול מלאים מפורט ומתוחכם (מק"טים עצמיים / מק"טים מקוריים / מאפייני מוצר / ספירות מלאי / מינימום ומקסימום / מחירוני ספקים לפריט)
  • ניהול מחירונים מתוחכם (קבועים או פר לקוח) ושליטה על המחירים בצורה מרוכזת
  • ניהול מחסנים / סניפים (כמויות בכל מחסן, העברה בין מחסנים, ערך מלאי למחסן וכו')
  • ניהול יבוא משלב ההזמנה ועד הכנסה למלאי
  • ניהול רכש (המלצות להזמנה, הזמנה / קליטת רכש / החזרות / תשלומים לספקים וכו')

 

BARAK ONLINE

מודול זה מאפשר לארגון לאסוף מידע מתוך אתר האינטרנט של הארגון ולהטמיעו ישירות בברק ללא צורך בהקלדת פרטים וכן ליצא נתונים מתוך ה"ברק" אל אתר האינטרנט הארגוני (כקבצי XML). במסגרת יבוא הנתונים יבוצעו התהליכים הבאים:

א.      הקמת לקוח חדש

ב.      הטמעת נתוני הלקוח (דמוגרפיים ונתונים מאפיינים נוספים) ישירות בכרטיס הלקוח

ג.       ניתוח אופי הפניהותיעוד טקסט הפניה עצמה

ד.      שינוי סטטוס בלקוח

ה.      תיעוד המוצרים שבהם הלקוח מתעניין / תיעוד רכישהמקוונת

ו.        שיוך כרטיס הלקוח לגורם מטפל בארגון

תיעוד המידע נעשה אחת לפרק זמן קבוע מראש (או בצורה יזומה).

Barak2go– אפליקצית ברק לסמארטפון


האפליקצייה שהופכת את הקשר בין המטה/משרד לשטח לקלה מיידית ונוחה.

אפליקצית סמארטפון (אייפון / אנדרואיד)  זו מאפשרת לאיש בשטח לצפות במשימות הפתוחות שלו, לצפות בפרטי לקוחות ולחייג אליהם/לשלוח להם דוא"ל, לדווח את "הטיפול שבוצע" מתוך האפליקציה, לסגור את הפעילות וכן לדווח אודות הזמן שלקח לטפל בפעילות.

פורטל הלקוחות

מאפשר ללקוח לפתוח קריאת שירות / לבקש הצעת מחיר בצורה עצמאית ישירות מהאינטרנט

מעקב עצמאי און ליין  של הלקוח אחרי קריאות השירות הפתוחות / היסטוריות שלו

 ברק CTI– קישור למרכזיית IP


מודול זה מאפשר למשתמש לחייג ישירות מתוך ה"ברק " ובכך לחסוך את החיוג עצמו (ואת שגיאות החיוג), ובמקביל מאפשר להודיע למשתמש על שיחות נכנסות לעמדה ע"י הקפצת מסך עם המספר המתקשר ושם הלקוח